INSTAGRAM

Instagram

9/28/2013

"Śpiewamy bluesa, bo czwarta nad ranem (...)"

Cześć!! Po tym tygodniu jestem strasznie zmęczona. Mam dużo nauki... ostatnio siedziałam parę godzin nad samymi zadaniami domowymi. A gdzie reszta? Poza tym zapisałam się do kółka fotograficznego i do takiego projektu (napiszę o nim w kolejnej notce). Nie ukrywam, że do tego projektu zgłosiłam się, ponieważ pani od angielskiego zaproponowała podwyższenie oceny i przy okazji jest jeszcze pochwała dyrektora. Muszę zgromadzić więcej pochwał niż w tamtym roku szkolnym. :D
W zespole przygotowujemy kolędy na koncerty, które odbędą się jakoś w okresie świątecznym. Będzie dużo dla nas nowych utworów... jak nie wszystkie. Za tydzień z koleżankami mamy wystąpić w szkole na takim koncercie dla osób niewidomych. Czy jakoś tak. Jesteśmy już po jednej próbie, która bardziej pokazywała kto jest, po kim.



9/24/2013

"But I never told you what I should have said"

Hej! Weekend minął mi na nic nie robieniu... jeśli chodzi oczywiście o naukę. Seriali tym razem nie oglądałam. :) Nie było nowych odcinków... Zrobiłam sesję zdjęciową mojej starszej siostrze. Parę zdjęć jest świetnych. Jeszcze kiedyś mam jej zrobić kolejne kilka zdjęć... z wachlarzem. Mam już wizję. :D Sobie też zrobiłam kilka zdjęć, ale tak na próbę, żeby tak mniej więcej obczaić co i jak. Mam w planie zamówić sobie statyw do aparatu. Wtedy będę mogła użyć samowyzwalacza i zrobić sobie sesję bez pomocy innych.
Byłam na meczu -of course-.  Hah... niektórzy wiedzą o co chodzi. Wracając do meczu był całkiem ciekawy... Oczywiście na plus.

Poniżej zdjęcie próbne, które sobie zrobiłam. Nie jest najcudowniejsze...
 

9/20/2013

"It's no more mystery It is finally clear to me"

Cześć! Miałam napisać w środę, ale źle się czułam, bo tak w ogóle to właśnie od środy nie chodzę do szkoły. Jestem chora, chodź już dzisiaj czuję się dużo lepiej. Będę mieć trochę do nadrobienia...ale sobie z tym poradzę z resztą jak zawsze.
Nudzę się strasznie. Oglądałam z tego wszystkiego teledyski ślubne na YouTube. Niektóre naprawdę bardzo fajne.  Filmy też oglądałam między innymi "3096 dni". Oparty na wydarzeniach autentycznych. Polecam. :))
Dzisiaj miałam śpiewać na wernisażu...tylko, że choroba... Co do śpiewania mój głos nabrał głębi (haha), przez chrypkę. Coś tam próbowałam śpiewać... Prawie Cher... Jeśli wiecie jaką ona ma barwę.
Plany na dzisiaj? Hmmm.... Mój serial "2XL"  i K. ma do mnie przyjść... Ciekawa jestem czy przyjdzie... :P

Za tydzień może dodam kolejny cover. :) Już mam parę propozycji.


9/16/2013

Dni Muzyki Na Zamku

Hej! Tak jakoś nie chciało mi się przez weekend pisać nowego postu. W sobotę oglądałam filmy i seriale (2XL, To nie koniec świata, Prawo Agaty, Była sobie dziewczyna). W sumie film był...dziwny.
A niedziela... koncert, w ramach 17. Dni Muzyki Na Zamku. Występ bardzo udany. Przed chwilą znalazłam zdjęcia z niego na jednej ze stron informacyjnych. Niektóre wyszły całkiem, ale... jest takie jedno, które mi się nie podoba... Śpiewałam jedną piosenkę solo.
Po zespole grał duet skrzypcowy. Muzyka z romantyzmu najbardziej do mnie przemówiła. Aż mi się chciało słuchać i słuchać. Niedawno byłam na koncercie fortepianowym. Chłopczyk z podstawówki świetnie grał i pomyśleć sobie jak jest młody i ma na koncie dużo sukcesów. 
Teraz jestem akurat po szkole. 5 z odpowiedzi z j. angielskiego... Jak na razie dobry początek, chodź z j. niemieckim będzie mały problem, coś mi się tak wydaje. Sprawdzian dzisiejszy nie poszedł mi za dobrze, będę się modlić o 3.


_________________________________________

9/10/2013

Wsiąść do pociagu...

Cześć! U mnie nic nowego...szkoła. Uczyć się trzeba jak zawsze, żeby cokolwiek wynieść ze szkoły. Chociaż są rzeczy, które się w życiu nie przydadzą.
Pogoda jest taka ładna, że aż nie chce się uczyć, tylko siedzieć na dworze (czy jak ktoś woli "polu"). Jednak da się połączyć przyjemne z pożytecznym, ale dopiero po lekcjach, pomijając lekcje w-f.
W-f... pograłabym sobie w piłkę nożną albo w koszykówkę.

Ostatnio do Częstochowy jechałam pociągiem z Krakowa. Zrobiłam kilka zdjęć. Pierwsze z nich najbardziej mi się podoba...

 

9/07/2013

Częstochowa

Hej! Pierwszy tydzień szkoły już za nami. Póki co jest super, jak na razie uczę się trochę więcej, w sumie mam teraz jakieś 8 przedmiotów... Nowa podstawa programowa i te sprawy. Co do właśnie przedmiotów jest u mnie małe zamieszanie, bo jest strasznie dużo grup. Z moją klasą mam tylko 3 przedmioty, a reszta... z innymi klasami. A tak w ogóle jestem zastępcą przewodniczącej. xD
Wreszcie dodaję zdjęcia z mojego wypadu do Częstochowy. Tak wiem trochę mi to zajęło, ale musiałam wybrać zdjęcia i troszeczkę je przerobić, żeby były ładniejsze.

  

9/02/2013

Back to school, czyli koniec tego dobrego.

Cześć! Czytając wasze opinie na temat mojej piosenki wysuwam wnioski, iż wam się podoba. Bardzo mnie to cieszy. Prosiłam was o podanie propozycji tytułu... Przedwczoraj wieczorem mnie olśniło. Utwór będzie nosił tytuł "S ł ow a   n a   w i a t r". Podoba wam się?
Ostatnio czytałam wiele blogów. Prawie każdy z nich miał notkę typu BACK TO SCHOOL. Tak sobie myślę... w sumie też zrobię taki post, który podsumuje wakacje i rozpocznie nowy, ( i mam nadzieję) udany rok szkolny 2013/2014.
Wakacje - tak ogólnie mogę zaliczyć do udanych.  Było parę wypadów z koleżankami na zakupy, czy ogniska i inne imprezy. Długie spacery ( i co się z tym wiąże) długie rozmowy na każdy możliwy temat. Nie obyło się bez tzw. sweet foci tabletem i tańczenia na środku drogi. Jaką wtedy miałam głupawkę... O.o
Podsumowanie: Tak strasznie nudno nie było... :P
Szkoła -W poprzednim poście napisałam parę postanowień, ale to przemyślałam i jednak lepiej nic nie postanawiać. Co ma być to będzie! A tak w ogóle strasznie stęskniłam się za koleżankami, fajnie je znów widzieć.
Podręczników jeszcze nie zakupiłam...muszę w tym tygodniu to zrobić. Zeszyty A4 i inne rzeczy już mam, tyle dobrze.

Kiedyś, gdy dużo więcej zajmowałam się grafiką zrobiłam parę planów lekcji. Są takie najprostsze...
Może się komuś przyda.

 

W kolejnej notce dodam kilka zdjęć z Częstochowy. Jeszcze nie zdążyłam ich wybrać...